Οδηγίες!!!

Επιλέξτε από το MENU δεξιά "Αναζήτηση" το θέμα που σας ενδιαφέρει και ανοίξτε τη σελίδα!!!! Στείλτε τις δικές σας Αγγελίες,Διαφημιστείτε,Προσβληθείτε !!!!!E-mail: gnpapa@otenet.gr

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Κύριε Κράτος........Είσαι πολύ Πρόστυχο!!!!


Καλημέρα φίλοι μου!!!!!!

Πως να ξεκινήσει καλά η ημέρα μου όταν,ανοίγω την Τηλεόραση να ακούσω κάτι ευχάριστο και ακούω συνεχώς για Φόρους και απειλές του Κράτους προς του Επιχειρηματίες ότι,αν δεν πληρώσουν την Εφορία θα έχει κατασχέσεις και ίσως και Φυλάκιση!!!!!!!!

Ένας Επιχειρηματίας δηλαδή,πού πλήρωνε επί 20 χρόνια το ΦΠΑ,τους Φόρους,πρόσφερε θέσεις εργασίας σε συμπολίτες του,έκανε παραγωγή και πρόσφερε χρήμα και είδη ,τώρα λέει θα του κατάσχουν περιουσιακά στοιχεία!!!!

Δηλαδή ρε πρόστυχο Κράτος,τόσα χρόνια που πλήρωνα δεν έκανα τίποτε για σένα?

Τώρα ρε πρόστυχο Κράτος που δεν έχω να πληρώσω θα μου πάρεις και το σπίτι?

Τόσα χρόνια πλήρωνα τα Ταμεία μου για Ασφάλεια και Σύνταξη.

Τώρα που δεν έχω να πληρώσω,δεν μου παρέχεις καμία Ασφάλεια καμία Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη και προσφέρεις τα πάντα στους Λαθρομετανάστες!!!

Το ότι δεν έχω να πληρώσω δεν φταίω εγώ ρε Πρόστυχο Κράτος.

Εσύ φταις που με έφερες σε αυτή την κατάσταση.

Εσύ ρε Πρόστυχο Κράτος διαχειρίστηκες όλα αυτά τα χρόνια τα χρήματα μου που πλήρωνα στην Εφορία,τα χρήματα των Επιδοτήσεων από την ΕΕ και όλα τα χρήματα που Δανειζόσουν χωρίς να με ρωτήσεις!!!

Τώρα λες ρε Πρόστυχο Κράτος δεν βγαίνει το χρέος και θα πρέπει να πληρώσουν όλοι οι Έλληνες και αν δεν πληρώσουν θα μας πάρεις τα σπίτια και όλα τα περιουσιακά μας αγαθά?

Ρε Πρόστυχο Κράτος,πόσο να αντέξουμε,πόσο αίμα θα πιεις,από το λαό σου που πρέπει να τον υπηρετείς και να τον προστατεύεις?

Κράτος..............

Είσαι πολύ Πρόστυχο και επειδή το Κράτος το Διοικούν Πρόστυχοι Πολιτικοί,φτάσαμε ως εδώ!!!!

Είστε όλοι σας Πρόστυχοι!!!

Και μια που έχουμε μόνο μια φορά το δικαίωμα να πεθάνουμε,εγώ ορκίζομαι ότι θα πεθάνω όπως θέλω εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Νίκος Παπαχρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου