Οδηγίες!!!

Επιλέξτε από το MENU δεξιά "Αναζήτηση" το θέμα που σας ενδιαφέρει και ανοίξτε τη σελίδα!!!! Στείλτε τις δικές σας Αγγελίες,Διαφημιστείτε,Προσβληθείτε !!!!!E-mail: gnpapa@otenet.gr

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η Ελπίδα που μου έδωσαν προς υιοθεσία από το Μαιευτήριο,ήταν τραβεστί!!!


Με την συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας - ΠΑΣΟΚ,μου είπαν ότι γεννήθηκε μια νέα Ελπίδα!!!!!

Πήγα κι εγώ στο Μαιευτήριο ,να υιοθετήσω μία Ελπίδα και το καλό μου και το καλό των παιδιών μου!!!!

Την πήρα στο σπίτι μου,μέσα από την Προπαγάνδα των ΜΜΕ και όταν αποφάσισα να την αλλάξω γιατί μου μύριζαν σκατά,διαπίστωσα ότι η Ελπίδα ήταν Τραβεστί!!!!!!!!!

Τη σκότωσα επί τόπου,αλλά το κακό είναι ότι έμεινε η μυρουδιά από τα σκατά της!!!

Η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία,αφού είναι φανταστική και εμείς θα πεθάνουμε πρώτα,επειδή είμαστε αναλώσιμο είδος και εμπόδιο της παγκοσμιοποίησης!!

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου